Sunday, December 30, 2012

Pengubah Jalan Hidupku

Story hari nie pasai sorang girl nie...nama dia Siti Nurbaya bt Safarudin...dia nie exgf aku...firstly..maaf kepada my lover bab nak story benda nie...maaf kalau tersakit hati...sejujurnya aku ada hang sorang ja fatin..hehe...maaf erkk...nak tangkap cin jgn dalam sagt....filling lebih plak satgi..

akey...Nurbaya annn...dia la ex yg aku kaple paling lama...1 tahun 3 bulan...jyeahh...mcm yon ngan farrah tu bru 1 tahun 1 bulan...cukup dua bulan g break la tu...hahaha...yon kan kawan rapat aku..mesti ikot jejak langkah aku...tapi aku x mintak la...g pon farrah memang cukup baik untuk yon tu...tunggu habis sekolah ja..kawen lepa tu jgn ckp la...sampai dah save nama cucu nak bubuh nama pa...hahaha...wat trok >,< ...akey...lari tajuk...aku kaple ngan dia sejak aku form 3 lagi.....tu pon dah hujung tahun dah...break kaple break kaple ngan dia tok sah tanya...sratus kali ada...buleh kata tiap minggu break..sebelum aku kenai dia aku seorang Lebai Playboy....ala kira playboy baik la...baya dia nie cantik orangnya....aku suka dia pon atas sebab tertentu...biar aku je tahu erkk...hahaha...bila aku kaple ngan dia...aku kaple ngan orang len lagi...sebabkan dia la...dia ajar aku erti KESETIAN dia ajar aku erti KEBAHAGIAN...mcm2 la...dia megubah hidup aku...dia suka membahagiakan orang tapi satu ja yng aku x suka dia...segala masalah dia...dia x mau cita kat aku walaupon masa tu aku bf dia...mslah kewangan...masalah pribadi yg masih boleh dicita...dia pendam sorng2 dia ja...aku pon x tau apa pelik sgt...dia nie sorang yang GARANG...asal date je mesti x miss dari kene LEMPANG dari dia..aku memang suka awek GARANG2...kalau jenis sweet lebih sgt nie keje nak reject ja...tu yang aku kaple x lebih sebulan tu...hahaha...seriusly ckp hidup dia banyak sgt masalah...setiap kali aku meet dia meet mak dia kakak dia pa semua...mcm2 maslah..tapi dia sentiasa senyum...pelik pompuan nie...hai...tadi aku bru balik dari umah dia...dia x dak mak dia pun xdak...tinggal kakakakaka dia je...nie nak buka sekolah lagi banyak mslah...dia pon bkan keluarga brada...degn mslah brang sekolah lagi...yuran sekolah teknik sampai 500...gela ka...kesian dia...aku tau dia pandai...dia ada masa depan yang cerah...tapi...arhhh...besar sungguh ujian yg Allah bagi kat dia....aku buta selama nie..bila benda yang aku nak...aku x dapat...aku keja nak bebai...nak marah2...aku lupa ada orng yg lagi susah dari aku...bodo nye kau nadt...hahaha...dia pandai amik hati aku...walau pon dah dekat setahun lebih kami break...aku tetap g umah dia meet family dia...ada kenduri kesyukuran ke aku turun la...tapi kebanyakan p makan dan sembang la..keje x buat pon..hahahaha...setiap kali dia kaple...aku usya ja balak dia...kalau aku yakin budak nie x bleh membahagiakan dia aku hasut dia la...sampai aku jumpa bf dia yg betoi2 buat aku yakin la...buat masa la aku sorang ja yng baik pon..hahaha...poyo je kau!..aku laki aku tau la mana laki jahat mana laki baik...mana ngan mak tiri dia x tunai wasiat arwah ayah dia...aku gram sungguh la...acelaka arr.aku pntng ngan orng x amanah nie...rase tendang laju je..aku stres gela babi nie...aku story pasai diri dia sikit2 ja...bukan nak cita pasai saat kami brcinta....kalau nak flashback balik percintaan aku ngan dia sampai bila pun x habis...panjang bak hang..tambah2..time kami break..kalau cita..hampa plak baca...tambah yng tangkap filling nie..x nanges depan lappy sja...sedih bakhang...bleh trjun tasik kawan ngan ikan..motif.?.ada dalam diari aku semua...tahun 2011 stu diari aku tulis pasai dia ja...hahahahah...tapi x mau ingat...dia berjaya ubah aku jadi seorang yg setia...thankz SITI NURBAYA....nak kata x syng lagi tu bohong la kan...sejujurnya memang aku masih sayang dia lagi....semua ex aku aku masih syng...tapi CINTA aku...lani FATIN HANANI yg pegng...k bye..

No comments:

Post a Comment