Tuesday, December 11, 2012

Seminar Belia Budak Habis Sekolah

akey...story nie story minggu lepas...time aku g SEMINAR BELIA KOPERASI DAN PENGGUNA...dia la kot...aku pun lupa dah...tarikh 4,5,6/12/12....orang ckp barang yang lepas usah dikenang...tapi aku nak kenang jugak....apa masalah hang??...akey cita dia 4 hari bulan tu aku g keja...pagi la....dirahsiakan kerja apa....balik tu kawan aku nawal call..dia kata ada seminar..p ptg nie..aku kata gla..awat x habaq lusa...hahahha...memandangkan tempat kerja aku dekat ngan umah dia...aku street p umah dia la tanya..pastu tanya pa semua..aku x kompom g...balik tanya mak aku dulu...balik2 tanya mak aku bagi p...packing barang la chek...akeaq...then ptg tu cikgu salihudin mai amik kami kat umah aku...yang ada aku nawal anas...pastu p amik kamal plak...trus p sna...dalam ON MY WAY tu...aku dapat brita bf kawan aku meninggal...cian dia...takziah...dah la dia payah kaple..dah kaple dapat restu jadi mcm nie plk...sabaq la kawn...ALLAH menguji hang tu...akey...sambung pasai tadi...kami street p SUNGAI PETANI dan seminar tu buat dekat CLUB CINTA SAYANG RESORT...jyeahh best bak hang...mewah gela tempat tu...sory terpeqak...hahaha...pas amik kad(kunci) bilik pa semua...balik bilik la...haahh...letih gela...letih keh dok lam keta ja..bukan wat natang pa pun..hahaha...p dengan rokok pa x dak...agak2 bleh bertahan ka...tgk nanti...akey..malam tu kami p dewan...kiqa sekali ngan makan malam la..then masuk dewan...dgaq ceramah...mcm besa la mata buka hati lena...hahaha...dah habis tu p makan lagi...jyeah....dalam dewan tu aku berkenai an dengan ammar(boy),fiesol,wan,mail(klate)...

pas makan aku g la kat lobby..tgk ada 2 orang pompuan tgh amik gambaq..sorang snap...sorang model..aku g la blakang model beras tu.hahahha..aku kata nak join...sedangkan kami x kenal lansong..tau la aku pala gela..nie dia

jyeahh...pastu aku g duduk kat nawal ngan kamal blakang tu...sembang2...then pompuan yg snap2 tadi panggil...nama dia raihanah...yg budak muka mcm ikan nie nama dia fikah...hahaha..lepa ajak aku join bisnes...tu cita pribumi...x bleh crita...hahahaha...nanti aku cita la...hahahaha

Balik bilik tu...kami x sampai bilik g...singgah bilik geng2 boy nie dulu...bilik 847 an an an...haha..kami bilik 866....aku cita kat boy pasai ex aku saja...aku x tau dia muak ka dak..hahahah..then kami balik bilik ...letih bak hang...satu bilik 2 orang...lam koi 4 pagi gak kami balik bilik..hahaha...bangun esok pagi tu liat la bak hang..

8.30 pagi 5/12/12...makan la...keja makan ja...then masuk dewan...macm besa...mata buka hati lena...koi 10 makan plak....masuk dewan...koi 12.30 rehat panjang...sebelum tu makan jugak..makan banyak kali goh la..baguih2...then time tu aku kenai sha ngan amy...lepa nie plik sikit..anak mat saleh...x pakai tudung...lain pada orang...segak tu segak...tapi syng...aurat x dijaga...biaq kan lepa...then then then then..kami balik bilik kami...cadang nak mandi kolam...gela mandi tgh hari...mau tbakaq............kulit...burn la...balik bilik rest pa keluaq p merapu ngan raihana n fikah...mengaqot ngan boy n fiesol...mail hilang entah kemana...haiii...laju dia...pastu masuk dewan...penceramah nie ustaz...time end ceramah dia mcm besa dok buat kat kem anak soleh la...pejam mata...bayang2...pasai mak...aku "teqebit" gak la ayaq mata...x qugi menages sebab mak...air mata anak menanges sebab sayang kan ibu nya mampu memadam api neraka yang hitam...x hebat ka tra tu...akey..pehtu lam koi pat sengah..cantik bahasa..haha...kami g mandi...rancak gela...nawal dia try la xperia neo L dia tu sumbat lam ayaq..last2 hang! trus..cian dia..krdt aku jadi mangsa...nie gambaq kami
kiri sekali (boy,aku,anas,fiesol,mail,kamal...nawal x dak...tgh panaih fon rosak)

raihana punya angkra snap2 nie...thankz Rai...

dari ptng sampai malam x dak aktiviti....malam tu kami makn stimbot...nawal x senyum dah...aku...ensem dak


jyeah...pas makan stimbot tu...kami p nek bot...pusing taman golf cinta sayang..hahaha...x dak aih...ngarot semata dua mata...kami p sembang ngan abg rusydan(abg raihanah) pasai bisnes sikit...sampai koi 12 tu kami p karoke ngan wan..dia bawak kami ronda sp....balik karoke...aku bergayut ngan raihanah start koi 2 sampai koi 5.30...pakai room to room...maxis pon x penah bagi free 3 jam sengah sehari....haaa...aku sedaq aku terjaga dari tidoq...ganggang talifon masih kat telinga..aku rasa pompuan tu sembang sorang2 dah...mesti dia panaih kat aku...hahahha...aku bangun lambat hari tu...breakfirst koi 8 terlepas..ceramah koi 8.30 terlepas...kami p time makan 10.30...gela bak hang..hahahha...geng sha ngan amy x masuk dewan lansong..gela lena lepa nie...kata x mau tidoq sampai koi 6.30 tu nak p mandi kolam lah..last kali nahh haiy...pastu pastu pastu...ada cita ombak rindu sikit..aku pujuk dia yang merajuk last kali aku merajuk dia pulak pujuk aku...aku panaih keja nak balik bilik lena lam tab mandi ja...packing barang...balik...sebelum balik tu aku tinggaikan rantai aku tok si dia...hampa baca dari awai hampa pon tau sapadia...an an an an...takat sini saja cita ku...byebye..

No comments:

Post a Comment