Monday, December 24, 2012

Cintaku 20.12.2012


Seabad yang lalu...parameswara berjalan2 dipersisiran parit....tetiba parameswara ternampak sang pelandok sedang ber gangnam style....ape payah...aku nak bagi salam je pon...Assalamualaikum sahabat...hampa jawab hampa syng aku...hampa tak jwab...satu ja jawapan dia...tu hampa punya pasai!..akey...x dak aih...molowok -o- ja...^_^..

akey..nie kisah tentang dia...tentang sapa...tentang FATIN HANANI BT MOHD IZHAM...dia tinggal kat A.S....ceyyy..bangga mcm amaqeka syaqikat bak hang...alor staq ja...dkat ja ngan aku...dak..ngan umah aku...aku sentiasa dekat di hati dia...alo..sweet2 nihh...^_^....kami kenai 17.12.2012...semua angkara dia sesuka hati boomz noty FB aku...x ke gela.!..dia seorang yang cenggey!...kadang2 manja...ya la kot...mungkin!...hahaha...bila mcj aku panggil kat dia "bdk tqok" dia panggil aku "beqok"....ada mcm muka aku ka...-_-....aku brusaha gela tok dapat kan no dia...then kawn dia add fb aku...nama kawan dia yatt...ann...hahaha....yatt la bagi no dia...dia x segak bagi hampa..tapi tetap indah dihati aku...hehe...malam 20122012 tu aku cuba mintak kaple ngak...then dia trima...wah...payah aku dapat awek tarikh cantik2 nie...bagi aku dia pon cantik...hehe..dia sama umoq ngan aku...kami sama2 habis sekolah dah...pada adek2 yang masih bersekolah...p sekolah lu balik tu baru dating...kami anytime bleh dating...tapi malas la...maksiat...uhuk..uhuk...poyo je kau...aku x meet dia lagi sebab dia g bercuti then aku lak keja...alololololo...x pe la....aku suka sangt bila dia cita time dia sakit mata ritu...dia nak g beli..ayeeemoooo...dok ayemoo2..lawak la sora manja dia..hahaha...sweet meh...aku hope kami kekal...dan aku hope dia bleh buat aku lupa angel "WSW" ...v_v...^_^

<3 Fatin Hanani Bt Mohd Izham <3

No comments:

Post a Comment