Monday, November 12, 2012

Ku temui ikatan kekeluargaan(wedding my cousin)

Hari nie..hari ahad la ann...xkan hari depavali plak..yang tu dua tiga hari g...hari nie sepupu aku megat ayob diijabkabulkan bersama isteri dia la..x kan adik pompuan dia plak ann....tu arr...sebenarnya kemarin ...tapi kemarin umah pengantin wanita...hari nie umah dia plak la...nak dijadikan cerita..cerita nie x jadi lagi ka sebelum nie??..bukan itu yang nak dipersoalkan..tapi yang len...aku bangun awaiiii hari nie...then trus p umah sepupu aku tolong2 pa...bohong ja...mesti la aku mandi dulu bru aku p....lagi bohong...aku mandi then lap then pakai baju then start moto then boh gear...dah la sikit2 celaka!!...hahahahaha....aku p la ngan abg aku...dah sampai...aku pun tolong2 la..tu lam koi 1130..aku trgolong dalam golongan yang p jemput pengantin...dalam "on my road" tu la aku kenai mak tam,tu dua pupu aku megat ayen...aku ngan megat ayen tu x penah jumpa dan berbekalkan chating kat fb..rini jadi satu pertalian darah yang sgt best...tu megat azrie dok sebelah aku...dah p amik pengantin pa kat KUBANG ROTAN,kami pon balik la ke umah kenduri...xkan p karoke box plak ann...cari kena penerajang..!!..hahaha...tapi syng...hujan betoi2 kat umah kenduri...nak wat cena...ketentuan ilahi...then aku jumpa dua pupu aku yang len,abg megat ezar,dia paling best...hahahha...dia pakai bb touch..dok sebelah pun BBM ngan dia...hahahhaha...tu kak ayu..adik pada megat ayen...ramai gak la...lepa memang best...aku rasa syng nak biaqkan hari nie lalu begitu saja...dalam masa stu hari nie kami jadi satu family yang sgt erat...lepa memang lama dah erat...aku ja yang bru nak erat...tu lam koi 5 cam tu...ada satu kejutan...ayah,mak, and adik FARID KAMIL datang kenduri...tah la sangkut cena...yang aku tau adik farid kamil senior sepupu aku puteri nur adila kat sultanah asma.......pastu lepa dapat kad jemputan p kenduri FARID and DIANA 12/12/12 nie....untung la...aku x kesah sgt sebab aku pun artis...prasan!!!...hahahahha...pastu time maghrib...aku ngan 2,3,4 pupu aku duduk semeja...happy sgt aku time tu...tambah2 dgaq cita megart ezar tu...melalot sampai teguling aku gelak...hahahahaha...tu sja cerita menarik hari nie...
thankz for:
-megart ezar
-megat azrie
-megat ayen
-adila
-kak ama
-kak anie
-kak ayu
-kedua2 pengantin
-mak tam dan anak2
-sapa2 yang aku x ingat nama tapi trasa dia ada lam cerita nie^^
-dan sepupu rapat aku megart abdul rahim..sunyi x dak hang rini..v_v
thankz sebab membaca <3

No comments:

Post a Comment